v
Не
відволікайтеся на незначні порушення, моралізування. Урок має свої чіткі
завдання, це не арена для з’ясовування стосунків.
v
Дотримуйтесь
доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте
необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний, оптимістичний
настрій у класі.
v
Стежте
за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки, не припускайте перевтоми
учнів.
v
Надавайте
учням можливість частіше працювати в групах – це може бути стимулом до
зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.
v
Створюйте
умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
v
Не
принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість,
імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни і авторитету вчителя.
v
Будьте
привітними, але враховуйте, що фамільярність може породити неповагу.
v
Не
виявляйте антипатію до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки.
Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими
очікуваннями.
v
Не
припускайте появи ”любимчиків” ,
це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
v
Умійте
керувати емоціями, знайти ціну кожному слову, тонові. Пам’ятаючи народну
мудрість:”У
ножа одне лезо, а в слів їх сотні”, - не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому,
будьте терплячими.
v
Не
соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважаючи
себе досконалістю, але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий,
спритний, оптимістичний учитель.
v
Не
забудьте привітати дитину з днем народження, надіслати похвальний лист батькам
Немає коментарів:
Дописати коментар