четвер, 17 листопада 2016 р.

Поради вчителю щодо підтримки дисципліни в класі

v   Поводьтеся так, щоб учні відчули, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому всіляко стимулюйте їхню активність.
v   Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування. Урок має свої чіткі завдання, це не арена для з’ясовування стосунків.
v   Дотримуйтесь доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний, оптимістичний настрій у класі.
v   Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки, не припускайте перевтоми учнів.
v   Надавайте учням можливість частіше працювати в групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.
v   Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
v   Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни і авторитету вчителя.
v   Будьте привітними, але враховуйте, що фамільярність може породити неповагу.
v   Не виявляйте антипатію до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.
v   Не припускайте появи любимчиків , це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
v   Умійте керувати емоціями, знайти ціну кожному слову, тонові. Пам’ятаючи народну мудрість:У ножа одне лезо, а в слів їх сотні, - не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.
v   Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважаючи себе досконалістю, але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.

v   Не забудьте привітати дитину з днем народження, надіслати похвальний лист батькам

Немає коментарів:

Дописати коментар